Ruilen & Retourneren

Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling kun je je nog bedenken en ons laten weten dat je het artikel terug wilt sturen. Bewaar je verzendbewijs goed. Bij het ruilen of retourneren dient het artikel ongebruikt en in goede staat te zijn. Ook voor afgeprijsde artikelen geldt: niet goed = geld terug. Gepersonaliseerde artikelen die speciaal zijn gemaakt voor jou kun je niet ruilen of retourneren.

Hoe Ruil of Retourneer ik een artikel?

Wanneer je een artikel wilt ruilen of retourneren kan je dit binnen 14 dagen doen via PostNL. De kosten van de retournering zijn voor eigen rekening van de verzender. Artikelen kunnen niet worden geretourneerd zonder originele verpakking of wanneer een artikel niet meer compleet is. Je retour wordt dan niet in behandeling genomen.

Volg onderstaande stappen om je bestelling te retourneren:

Stuur een mail naar bestellingen@bierbrouwerijdehanze.nl Geef hierbij aan welk artikel je wenst te retourneren.

Je ontvangt van Bierbrouwerij De Hanze een mail met adreslabel.

Plak het adreslabel op het pakket.

Breng je pakket naar een PostNL servicepunt (PostNL punt BE).

Je krijgt een verzendbewijs van PostNL – bewaar deze zorgvuldig tot je order geheel is afgehandeld.

Wanneer ontvang ik mijn geld retour?

Binnen een week nadat je je hebt bedacht en dit bij ons hebt aangegeven, geven wij jou je geld terug via de door jou gekozen betaalmethode. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat wij de het geretourneerde hebben ontvangen. Als je er voor hebt gekozen om te betalen per acceptgiro, dan ontvang je een aangepaste factuur of komt de factuur te vervallen. Hiervan krijg je bericht van AfterPay. Stuur je de gehele order retour, dan ontvang je het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten terug. Indien je een gedeelte van jouw bestelling retourneert, dan krijg je alleen het volledige aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen terug.

Nog vragen? Neem dan gerust even contact met ons op via het contactformulier, dan komen wij er samen wel uit.